FAQ
Nie mam loginu i hasła.
Informację o aktywnym koncie w panelu klienta wysyłane są drogą e-mail. To tam znajdziecie Państwo szczegółowe informacje o tym w jaki sposób możecie się zalogować.
Nie otrzymałam/em e-mail'a.
E-mail'e aktywujące Państwa konta, wysyłane są najpóźniej na tydzień przed pierwszymi zajęciami.
Bardzo proszę sprawdzić folder SPAM, mimo że większość skrzynek pocztowych traktuje nasze e-mail'e normalnie, tak w niektórych przypadkach trafiają one niestety do tego folderu.
W sytuacji w której nasz e-mail został tak potraktowany, wystarczy zaznaczyć opcję "To nie jest SPAM". Kolejne wiadomości będą już przychodziły do głównej skrzynki.
W przypadku e-mail'i firmowych, gdzie wiadomości nasze do Państwa nie dochodzą, proszę skontaktować się z administratorem Państwa poczty.
Zapomniałem hasło.
Jeśli zapomniałeś hasło, skorzystaj z
formularza który je zresetuje, postępując zgodnie z instrukcjami.
Czy można prosić o wysyłanie SMS'ów przed zajęciami?
Nie, Szkoła dla psów DogPoint w Olsztynie wysyła SMS'y tylko w wyjątkowych/awaryjnych sytuacjach.
Dzięki Panelowi klienta otrzymują Państwo wszelkie niezbędne informację odnośnie zajęć, w tym wyświetlona jest mapa na której ustawione są pinezki, te pozwolą Państwu dotrzeć na zajęcia we właściwe miejsce.
Czy Potwierdzenie obecności jest ważne?
Tak, nie tylko pozwala mieć pewność że grupa będzie w komplecie, ale też na podstawie ilości osób które potwierdziły swoją obecność przygotowywane są zajęcia.
Może zdarzyć się tak, że jeśli tylko jedna osoba potwierdzi swoją obecność z całej grupy, zajęcia będą przygotowane pod kątem indywidualnym i mogą odbyć się w dogodnym dla niej miejscu, bez informowania pozostałych uczestników o zmianach.
Dlatego gorąco zachęcamy potwierdzać swoją obecność zaraz po otrzymaniu e-mail'a z informacją o najbliższych zajęciach.
Nad wszystkimi nowościami czuwa nasz cyfrowy piesek.